TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Išvyka į Užpalius

Birželio 17 dieną 8a klasės mokiniai, kartu su lietuvių kalbos mokytoja R. Bernotiene ir anglų kalbos mokytoja J. Giedraite vyko į Užpalius. Šios išvykos metu mokiniai aplankė ir grožėjosi Šeimyniškių atodanga su konglomerato uola. Kiek vėliau lankėsi ir klausėsi Užpalių kultūros centro darbuotojos Birutės Minutkienės istorinių pasakojimų apie Užpalių dvaro vandens malūną bei viešojo kalbėjimo patarimų. Taipogi malūno patalpose mokiniai pristatė savo atliktus darbus, susijusius su vandens malūnu, magija bei draugyste. Galiausiai išvykos pabaigoje mokiniai atsigaivino šventu Krokulės šaltinio vandeniu.


8a klasės mokinė Rugilė Navikaitė

Monotonijai – ne. Biologija, anglų kalba, matematika, etika, kūno kultūra

Integruotos pamokos – neabejotinas efektyvaus mokymo(si) būdas. Jis skatina natūralų mokinių bendravimą, mažina įtampą, skatina mokinius aktyviau ir su didesniu noru dalyvauti mokymosi procese. Vyturių progimnazijoje nuolat ieškoma naujų, netradicinių būdų ir metodų, kurie padėtų mokytojams ir mokiniams į mokymo procesą pažvelgti naujai.
Birželio 11-12 dienomis mokykloje vyko integruotos pamokos 5b ir 8a/b klasių mokiniams. Bendra integruotų veiklų tema buvo „Draugystė“. Aštuntų klasių mokiniai dirbdami porose piešė draugystės medžius, žiūrėjo ir analizavo video apie tikrus ir toksiškus draugus, penktokai vidiniame kiemelyje ieškojo paslėptų patarlių apie draugystę dalių, jas surinkę aptarė kiekvienos patarlės reikšmę, vėliau angliškai dainavo Bruno Mars dainą apie draugystę „Count on me“, mokiniai „kalbino“ mokyklos teritorijoje augančius medžius ir angliškai aprašinėjo medžių šnibždesius apie jų savijautą alinančiai karštą dieną, žaidė bendrumą ugdančius žaidimus. Aštuntokai naujam gyvenimui prikėlė senas mokyklos kėdes, jas nutapę ryškiai žalia spalva, atgaivino stadione esančius riboženklius. Penktokai prisiminė angliškus geometrinių figūrų pavadinimus ir iš jų grupėse kūrė ir apibūdino draugiškų robotų plakatus.


R. Sabaliauskienė, D. Blažiūnaitė, V. Bikutė, D. Bražėnienė, A. Savickas

Geografijos - lietuvių kalbos pamoka „Orų stebėjimai“

2019 m. birželio 17 d. pamoka „Orų stebėjimai“ 6a klasės mokiniams vyko Utenos meteorologijos stotyje. Budinti meteorologė papasakojo apie stoties įkūrimą, atliekamus stebėjimus, meteorologinius prietaisus. Pamokos metu mokiniai sužinojo, kad Utenos meteorologijos stotis buvo įkurta 1925 m. spalio1 d. šalia „Saulės“ gimnazijos. 1942 04 29 stotis perkelta į Vilniaus g. Nuo 1970 01 29 stebėjimai atliekami Palijoniškio kaime (dabar Palijoniškio g.). Utenos meteorologijos stotyje užregistruoti net du Lietuvos meteorologiniai rekordai. 1956 m. vasario 1 d. buvo užregistruota žemiausia oro temperatūra Lietuvoje -42,9°C ir 1986 m. birželį didžiausias vėjo greitis 40 m/s. Aukščiausia oro temperatūra Utenoje užregistruota 1994 07 30, kuomet termometro stulpelis rodė +37,5° C. Pamokos metu mokiniai klausėsi, atlikinėjo užduotis, uždavinėjo klausimus. Sugrįžę į klasę apibendrino surinktą informaciją bei dalyvavo viktorinoje. Nugalėtojais tapo Martynos ir Jono komandos, surinkusios vienodą skaičių taškų.

Geografijos mokytoja A.Vitėnienė

Turistinis žygis prie Klovinių užtvankos

Birželio 17 d. 5a klasės mokiniai kartu su auklėtoja A. Ovčinikova, mokytojais A. Belopetravičiene ir A. Savicku surengė turistinį žygį prie Klovinių užtvankos. Kelionės tikslas – aptarti penktokų pasiekimus ir pažangą. Mokiniai turėjo atsakyti į keturis klausimus: kas sekėsi geriausiai? Kokios problemos kilo? Ką kitąmet darytum kitaip? Kuriam mokytojui norėtum padėkoti ir už ką? Mokinių pasisakymus apibendrino klasės vadovė ir pirmoji mokytoja Aldona.

Po rimtosios dalies sekė vaišės, estafetės, judrieji žaidimai.

5a klasės mokinys Ugnius Timofejevas

Integruota matematikos ir žmogaus saugos veikla

Birželio 17 dieną mūsų mokyklos septintų klasių mokiniai gavę žmogaus saugos užduotis ir lydimi mokytojų D. Blažiūnaitės, A. Gasparskaitės, R. Stauskienės pasuko į Utenos Priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą. Integruotos veiklos metu susipažino su šios tarnybos veikla, specifika. Pamatė gelbėjimui, gesinimui skirtą techniką ir priemones. Sužinojo kaip reikia gelbėti skęstantįjį. Išgirdę atsakymus į pateiktus klausimus grįžę į mokyklą šią informaciją pateikė draugams. Padedami matematikos mokytojos informatikos kabinete rado informaciją apie didžiausius gaisrus žmonijos istorijoje, kokie gaisrai kilo Europoje šiais metais.

Integruotos matematikos ir anglų kalbos veiklos

Birželio 13 ir 14 d. 6a kl. mokiniai, vadovaujami matematikos mokytojos E. Gurkšnienės ir anglų k. mokytojos V. Rinkauskienės, atliko gyventojų apklausą pagal pasirinktus klausimus. Surinktus duomenis mokiniai pavaizdavo plakate įvairiomis diagramomis, o apklausos išvadas pristatė klasės draugams lietuvių ir anglų kalbomis.


6a kl. mokinė Stela Kitovaitė