TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Įtraukusis ugdymas

Paskelbimo data Peržiūros: 959

2024 m. rugsėjį įsigalios Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymo Nr. I-1489 5, 14, 21, 29, 30, 34 ir 36 straipsnių pakeitimas ir įstatymo papildymas 45 straipsniu, kurie numato, kad kiekvienam vaikui turi būti sudarytos sąlygos ugdytis artimiausioje ugdymo įstaigoje (darželyje, mokykloje) kartu su savo bendraamžiais.


Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam mokiniui, kuris apima ugdymo turinio, mokytojų rengimo, pagalbos mokiniui, mokytojui, mokyklai, vertinimo, ugdymo organizavimo sritis. Įtraukųjį ugdymą tikslinga sieti su personalizuotu ugdymu, atitinkančiu kiekvieno vaiko ugdymosi galias ir poreikius. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymąsi reglamentuojantys teisiniai dokumentai sudaro palankias sąlygas kiekvienam mokiniui ugdytis pagal jų poreikius ir galimybes bendrojo ugdymo mokyklose, užtikrinant švietimo pagalbą, lygias galimybes ir ugdymosi prieinamumą.
Rengiantis įgyvendinti nuo 2024 m. įsigaliosiančius Švietimo įstatymo pakeitimus, ugdymo įstaigose įtvirtinančius įtraukties principą, švietimo sistemoje pašalinančius kliūtis neįgaliesiems, taip pat individualių ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, ugdytis kartu su savo bendraamžiais Švietimo, mokslo ir sporto ministerija parengė 2021–2024 m. veiksmų planą. Įtraukties veiksmų plano tikslas – šalinti fizines, informacines, socialines kliūtis ir užtikrinti kokybišką švietimą kiekvienam vaikui mokantis drauge su savo bendraamžiais jam artimiausioje švietimo įstaigoje, suteikiant reikalingą, jo ugdymosi poreikius atliepiančią pagalbą.


ĮTRAUKIOJO UGDYMO VERTYBĖS/NUOSTATOS, SVARBIOS MOKYTOJUI, UGDANČIAM KIEKVIENO MOKINIO KOMPETENCIJAS KLASĖJE.
• Mokyklos bendruomenė ir socialinė aplinka gali padėti stiprinti besimokančiųjų savivertę;
• Mokytojas atsakingas už kiekvieno savo mokinio mokymąsi;
• Būtina identifikuoti kiekvieno besimokančiojo stiprybes ir potencialą, geras mokytojas geba mokyti visus;
• Mokymo principai visiems vienodi, specifinių technikų nedaug;
• Kiekvienas mokinys gali mokytis ir pasiekti jo galimybes atitinkantį rezultatą.

Itraukusis 1

Itraukusis 2

Įtraukusis 3

Itraukusis 4

Itraukusis 5

Itraukusis 6

Dokumentai/informacija:

- Dėmesys kiekvieno mokinio mokymuisi ir pažangai

Universaliojo dizaino taikymas mokymuisi siekiant sėkmingo įtraukiojo ugdymo

- Metodinė medžiaga

- Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas

- Įtraukaus ugdymo plėtros 2021-2024 metų veiksmų planas

- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos

- Skaitymo strategijų taikymas įvairių dalykų pamokose dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais

- Pasiruošimas darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų. Mokytojo vadovas.

- VAIKAMS APIE NEĮGALIŲJŲ TEISIŲ KONVENCIJĄ – galite atsispausdinti, kalbėtis, susipažinti

- Knygų sąrašas autizmo tematika –>