TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Monotonijai – ne. Biologija, anglų kalba, matematika, etika, kūno kultūra

Parašyta 2019-06-17 Peržiūros: 632

Integruotos pamokos – neabejotinas efektyvaus mokymo(si) būdas. Jis skatina natūralų mokinių bendravimą, mažina įtampą, skatina mokinius aktyviau ir su didesniu noru dalyvauti mokymosi procese. Vyturių progimnazijoje nuolat ieškoma naujų, netradicinių būdų ir metodų, kurie padėtų mokytojams ir mokiniams į mokymo procesą pažvelgti naujai.
Birželio 11-12 dienomis mokykloje vyko integruotos pamokos 5b ir 8a/b klasių mokiniams. Bendra integruotų veiklų tema buvo „Draugystė“. Aštuntų klasių mokiniai dirbdami porose piešė draugystės medžius, žiūrėjo ir analizavo video apie tikrus ir toksiškus draugus, penktokai vidiniame kiemelyje ieškojo paslėptų patarlių apie draugystę dalių, jas surinkę aptarė kiekvienos patarlės reikšmę, vėliau angliškai dainavo Bruno Mars dainą apie draugystę „Count on me“, mokiniai „kalbino“ mokyklos teritorijoje augančius medžius ir angliškai aprašinėjo medžių šnibždesius apie jų savijautą alinančiai karštą dieną, žaidė bendrumą ugdančius žaidimus. Aštuntokai naujam gyvenimui prikėlė senas mokyklos kėdes, jas nutapę ryškiai žalia spalva, atgaivino stadione esančius riboženklius. Penktokai prisiminė angliškus geometrinių figūrų pavadinimus ir iš jų grupėse kūrė ir apibūdino draugiškų robotų plakatus.


R. Sabaliauskienė, D. Blažiūnaitė, V. Bikutė, D. Bražėnienė, A. Savickas