Monotonijai – ne. Biologija, anglų kalba, matematika, etika, kūno kultūra

Parašyta 19 Birželio 17 Peržiūros: 44

Integruotos pamokos – neabejotinas efektyvaus mokymo(si) būdas. Jis skatina natūralų mokinių bendravimą, mažina įtampą, skatina mokinius aktyviau ir su didesniu noru dalyvauti mokymosi procese. Vyturių progimnazijoje nuolat ieškoma naujų, netradicinių būdų ir metodų, kurie padėtų mokytojams ir mokiniams į mokymo procesą pažvelgti naujai.
Birželio 11-12 dienomis mokykloje vyko integruotos pamokos 5b ir 8a/b klasių mokiniams. Bendra integruotų veiklų tema buvo „Draugystė“. Aštuntų klasių mokiniai dirbdami porose piešė draugystės medžius, žiūrėjo ir analizavo video apie tikrus ir toksiškus draugus, penktokai vidiniame kiemelyje ieškojo paslėptų patarlių apie draugystę dalių, jas surinkę aptarė kiekvienos patarlės reikšmę, vėliau angliškai dainavo Bruno Mars dainą apie draugystę „Count on me“, mokiniai „kalbino“ mokyklos teritorijoje augančius medžius ir angliškai aprašinėjo medžių šnibždesius apie jų savijautą alinančiai karštą dieną, žaidė bendrumą ugdančius žaidimus. Aštuntokai naujam gyvenimui prikėlė senas mokyklos kėdes, jas nutapę ryškiai žalia spalva, atgaivino stadione esančius riboženklius. Penktokai prisiminė angliškus geometrinių figūrų pavadinimus ir iš jų grupėse kūrė ir apibūdino draugiškų robotų plakatus.


R. Sabaliauskienė, D. Blažiūnaitė, V. Bikutė, D. Bražėnienė, A. Savickas