TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Projektai

Paskelbimo data Peržiūros: 4297

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“


2. TŪM II FB paveikslėlisProjekto Nr. 10-012-P-0001
Projekto trukmė: 2024 m. sausio 31 d. – 2026 m. balandžio 30 d.
Projekto finansavimo suma – 2 450 950,09 Eur.
Tinkamų finansuoti lėšų suma – 2 499 969,09 Eur.

 

Projekto aprašymas

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ tikslas – projekte dalyvaujančiose Lietuvos savivaldybėse sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo(si) sąlygas mokinių pasiekimų atotrūkiams mažinti. Šiuo projektu įgyvendinama dalis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos: vykdomos veiklos 36 Lietuvos savivaldybėse (II srautas).

Projekto veiklos:
1) mokyklų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų kompetencijų stiprinimas;
2) infrastruktūros kūrimas, plėtra ir atnaujinimas;
3) mokyklų veiklos tobulinimas keturiose srityse: lyderystė veikiant, įtraukusis ugdymas, kultūrinis ugdymas, STEAM ugdymas;
4) konsultavimas, rekomendacijų ir analizių rengimas;
5) projekto veiklų sklaida (viešinimo ir komunikacijos veiklos). Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.

Projekto tikslinės grupės - bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojai, jų vadovai, mokiniai ir mokyklų bendruomenės.

Utenos Vyturių progimnazija yra projekto mokykla ir įgyvendina 1-3 punkte numatytas veiklas:
Universalaus dizaino mokymuisi prieigos taikymo mokytojų ir vadovų gebėjimų stiprinimas, Aplinkos pritaikymas priemonės UDM prieigos diegimui (Sensorinio kambario įrangos įsigijimas, interaktyvios judėjimą skatinančios mokymo priemonės įsigijimas, vaikų ir mokinių poilsio erdvių pritaikymas UDM prieigos diegimui), kultūrinio ugdymo veiklų plėtojimas, garso įrašų studijos įrangos įsigijimas, STEAM priemonių įsigijimas ir kabinetų pritaikymas UDM prieigos diegimui, Skaitmeninių matematikos mokymosi priemonių įsigijimas ir pritaikymas matematikos pamokoms, gerosios patirties stažuotės ir sklaida, kultūrinio ugdymo programos „Skaitmeninės muzikos kūrimas“ vykdymas, tarpmokykliniai renginiai, mokyklų, taikančių UDM, gerosios patirties renginiai.

Europos socialinio fondo agentūra yra projekto vykdytoja, kuri įgyvendina konsultavimo, rekomendacijų ir analizių rengimo bei komunikacijos veiklas (įvardintas 4-5 punkte).

Siekiami rezultatai

1) Sumažėję mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projekte dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų.
2) Padidėjusi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
3) Padidėjusi PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
4) Sumažėjusi bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis;
5) Padidėjęs vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose;
6) Padidėjusi ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procese dalyvaujančių 3–5 metų amžiaus vaikų dalis.
7) Padidėjusi pareigybės dalis, tenkanti vienam pedagoginiam darbuotojui.
8) Išaugusi neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis.
9) Padidėjęs švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius.
10) Išaugusi pilną švietimo pagalbą pagal Pedagoginės psichologinės tarnybos rekomendacijas gaunančių mokinių dalis per mokslo metus
11) Didesnė mokytojų, kartą per mokslo metus dalyvaujančių praktinėse gerosios patirties sklaidos veiklose, dalis.
12) Išaugusi bendrojo ugdymo mokyklų mokinių kartą per metus dalyvavusių ilgalaikiuose tarpmokykliniuose kultūriniuose projektuose dalis.
13) Didesnė dalis 3-4, 7-8 ir I-II gimnazijų klasių mokinių, įvykdžiusių per mokslo metus bent vieną STEAM projektą.

 

„KŪRYBIŠKUMO ERDVĖ“ – vaikų dienos stovykla

2021 metų birželio 28-30 dienomis Utenos Vyturių progimnazijos pradinių klasių mokinukai dalyvavo dienos stovyklėlėje. Visos trys dienos buvo kupinos įvairiausių veiklų ir gerų emocijų.
Birželio 28 d. stovyklautojai žaidė judriuosius žaidimus, darė savanorės Ingridos vedamus jogos pratimus, žaidė edukacinius žaidimus, darė kūrybinius darbelius ir maudėsi Dauniškio ežere. Projekto savanoris Tadas supažindino vaikus su keliautojo kasdienybe, mokė statyti palapinę, lauko sąlygomis išsivirti arbatą, kartu su vaikais kūrė istorijas.
Birželio 29 d. vaikai apsilankė atnaujintame Molėtų etnokosmologijos muziejuje, kur, lydimi projekto savanorio Mindaugo, susipažino su muziejaus ekspozicija bei muziejaus lauko aplinkoje esančiais objektais.
Birželio 30 d. savanorė Jovita Mačiulienė, pakvietė stovyklautojus apsilankyti Sirutėnų kaime. Čia dalyviai aplankė labai gražiai tvarkomoje Lino Mikalausko sodyboje esantį „Prieškarinio ūkininko muziejų“, svečiavosi tautodailininko Vytauto Šemelio sodyboje, kur matavosi menininko išdrožtas kaukes, žaidė mediniais žaislais, stebėjo kaip skaldomi akmenys, susipažino su spanguolių auginimo technologijomis. Išvykos pabaigoje apsilankė ir Jono Šimonėlio akmens skulptūrų parke.
Organizuoti ir vykdyti stovyklos veiklas padėjo projekte mokymus išklausę savanoriai Ingrida Kondrotienė, Tadas Baltakys, Jovita Mačiulienė, Mindaugas Beresnevičius.
Stovykla finansuota iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto NR. 08.6.1-ESFA-V-911-20-0009 „Kūrybiškumo erdvė“. Projekto pareiškėjas – Utenos švietimo centras, partneriai – Utenos rajono savivaldybės administracija ir Neformalaus ugdymo centras.

Projekto koordinatorė Utenos švietimo centro metodininkė Ramunė Sabaliauskienė,
stovyklos vadovė Utenos Vyturių progimnazijos mokytoja Edita Ramelienė

 

Vaikų dienos stovykla „KŪRYBIŠKUMO ERDVĖ“

2021 metų birželio 21-23 dienomis būrys pradinių klasių mokinių dalyvavo dienos stovyklėlėje. Visos trys dienos buvo kupinos įvairiausių edukacinių, sportinių, kūrybinių veiklų, kurias suplanavo stovyklos vadovė – Utenos Vyturių progimnazijos dailės mokytoja Edita Ramelienė ir projekto, finansavusio stovyklos veiklas, koordinatorė Utenos švietimo centro metodininkė/Utenos Vyturių progimnazijos anglų kalbos mokytoja Ramunė Sabaliauskienė. Organizuoti stovyklos veiklas padėjo projekte mokymus išklausę savanoriai Šarūnas Kunickas, Justina Mandrijauskaitė ir Edita Narkutė-Leipuvienė bei Editos Ramelienės dukra, buvusi Utenos Vyturių mokyklos mokinė, Kristina Ramelytė.
Stovykla finansuota iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto NR. 08.6.1-ESFA-V-911-20-0009 „Kūrybiškumo erdvė“. Projekto tikslas – mažinti socialinę atskirtį skatinant Utenos miesto bendruomenės įsitraukimą per savanorystę į projekto sociokultūrines paslaugas, ugdančias socialinę atskirtį patiriančių šeimų vaikų ir jaunimo kūrybiškumą. Projekto pareiškėjas – Utenos švietimo centras, partneriai – Utenos rajono savivaldybės administracija ir Neformalaus ugdymo centras.

Birželio 21 diena
Pirmąją stovyklėlės dieną mokiniai ieškojo lauko erdvėse paslėptų kortelių, pagal kurias buvo suskirstyti į 4 grupes. Vėliau grupės nariai galvojo komandinius prisistatymus, kuriuos lydėjo projekte įsigytų džembių ritmai, piešė ir dekoravo savo vardus, kuriuos eksponavo mokyklos erdvėse. Už šauniai atliktą kūrybinį darbą kiekvienas vaikas dovanų gavo po gertuvę. Susipažinę, susidraugavę stovyklautojai rinkosi prie pusryčių stalo. Vėliau stovyklautojai keliavo į Kamerinį teatrą, kur juos pasitiko stovyklos vadovas Šarūnas Kunickas ir aktorė Justė Mandrijauskaitė. Jie mokinukus supažindino su teatro erdvėmis, pasakojo apie aktoriaus profesiją, vaikai vaidino įvairius personažus. Neprailgo laikas ir Utenos apskrities redakcijoje, kur vaikai buvo supažindinti su laikraščio kūrimo procesu. Stovyklautojai apsilankė ir Utenos švietimo centre. Čia susipažino su origami technika ir, draugiškai sutūpę mokymų salėje, iš laikraščių išsilankstė kepures nuo saulės. Pasisotinę skaniais Uno pica picerijos patiekalais, vaikai smagiai laiką leido prie Dauniškio ežero esančiose vaikų žaidimo aikštelėse, kirto ledus, krykštavo bėgiodami Kultūros centre esančių fontanų erdvėse.

Birželio 22 diena
Antroji diena prasidėjo mankšta mokyklos vidiniame kiemelyje, linksmosiomis užduotimis, kurios skatino bendradarbiauti, suprasti vienas kitą be žodžių. Pasportavę, papusryčiavę, stovyklautojai IKT klasėje susipažino su Paint ir WordArt programomis ir labai noriai kompiuteriu atliko kūrybinius darbus. Vėliau, naudodamiesi projekte įgytomis priemonėmis, vaikai vitražo technika darė pakabukus, konstravo iš lego detalių, statė bokštus, kūrė mandalas. Papietavę Uno pica picerijoje, stovyklautojai apsilankė RealGym sporto klube, kur treneris Modestas Puišė vaikams papasakojo apie sveikos mitybos, sporto, taisyklingos laikysenos, darbo bei miego režimo svarbą, mokė taisyklingai daryti pritūpimus, atsispaudimus, taisyklingai sėdėti bei kaip teisingai žiūrėti į kompiuterio ar telefono ekraną, kad kaklui būtų kuo mažesnė apkrova. Antroji stovyklavimo diena baigėsi vėsinantis skaniais ledais, maudynėmis Dauniškio ežere ir linksmaisiais žaidimais.

Birželio 23 d.
Mankšta, badmintono žaidimas, smagiosios užduotys su didžiuliu parašiutu. O po rytinės mankštos – pusryčiai. Vėliau stovyklautojai ant 4 metrų tapeto piešė linksmąją vasarą. Komandinis darbas puikiai pavyko. Piešinys puošia stovyklos erdves. Baigę piešinį, sutvarkę darbo erdvę, vaikai išskubėjo prie ežero, maudėsi, žaidė, piešė ant šlapio smėlio. Antroje dienos pusėje stovyklos dalyviai apsilankė gyvūnų prieglaudoje, pietavo kavinėje Abuva, o papietavę smagiai leido laiką žaisdami boulingą.

Projekto koordinatorė Ramunė Sabaliauskienė, stovyklos vadovė Edita Ramelienė

  

Projektas „Skaitanti Utenos Vyturių progimnazijos bendruomenė“

PROJEKTO VEIKLŲ VYKDYMO LAIKAS 2020-2021 mokslo metai.
PROJEKTO TIKSLAS
Įtraukti į skaitymo procesą neskaitančius, paskatinti skaityti dar labiau skaitančius mokinius.
PROJEKTO UŽDAVINIAI
1.Stiprinti mokinių skaitymo gebėjimus.
2.Įtraukti tėvus ir kitus šeimos narius į skaitymo skatinimo programą.
3.Skaitymą susieti su kūrybine veikla.
4.Formuoti teigiamą požiūrį į skaitymą.
5.Pasikviesti į mokyklą sėkmingus žmones, kurie paskatintų mokinius skaityti.
6.Sudaryti sąlygas, kad skaitantys vaikai nesijaustų vieniši.

Bibliotekininkė Danutė Slavinskienė

VEIKLOS

Atvirukas Mokytojui

Išvyka į A. ir M. Miškinių literatūrinę-etnografinę sodybą

Jidiš kultūros paveldo atspindžiai

Skaitome visur...

Tarptautinis mokyklų bibliotekų mėnuo

Kodėl reikia skaityti?

Kūrybinių darbų paroda „Spalvotos pieštukinės“

Tarptautinis knygų skirtukų mainų projektas

Šauniausių skaitytojų šventė 

J. K. Rowling knygos „Ikabogas“ iliustracijų konkursas

Respublikinis piešinių konkursas „INTERNETAS!“

Ten, kur apie Kalėdas prisimenama visus metus

Adventiniai susitikimai

Eilėraščių deklamavimo konkursas 

Virtuali pamoka prakartėlių muziejuje

Svetingai atvertos muziejaus durys

Mokiniai susipažino su vaikiškų knygų leidykla „Debesų ganyklos“

Laisvės gynėjų dienos paminėjimas

Susitikimas su knygų iliustruotoja

Virtuali 7a klasės ekskursija po A. Puškino dvarą

Saugaus interneto pamoka

Saugaus interneto viktorina 

Įsimintina pamoka su svečiais iš „Lututės“

Virtuali pamoka „Skaityk. Išgirsk. Susipažink“

 

„Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001
Projektas „KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.
Projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose.
Projekto veiklų aprašymas
Siekiant įdiegti duomenimis grįstą kokybės kultūrą (kokybės samprata – vertinimas – tobulinimas) planuojama kryptingai dirbti su mokyklų steigėjais – savivaldybėmis ir 180 bendrojo ugdymo mokyklų, atrinktų į dvi tikslines grupes pagal Geros mokyklos koncepcijos nuostatas.
Mokyklų veiklos tobulinimas bus vykdomas nuosekliai, t. y.:
• atliekamas visų mokyklų išorinis vertinimas;
• remiantis mokyklų ir savivaldybių turimais statistiniais, mokinių pasiekimų rezultatų, išorinio vertinimo ataskaitų ir kitais duomenimis rengiami mokyklų veiklos tobulinimo planai (toliau MVT planai), kurie derinami su steigėju ir Nacionaline švietimo agentūra bei tvirtinami mokyklų vadovų. Vadovaujantis projekto tvarkos aprašu, MOKYKLOMS skiriamos tikslinės projekto lėšos MVT planams įgyvendinti;
• skyrus lėšas, vykdoma suplanuotų veiklų įgyvendinimo stebėsena ir padarytos pažangos vertinimas kiekvienoje mokykloje. Pažangos vertinimas bus vykdomas po dvejų metų, pasibaigus MVT planų įgyvendinimui.
• Tikimasi, kad įgyvendintos projekto veiklos (išorinis vertinimas, pagalba mokyklų veiklos tobulinimui ir jų daromos pažangos vertinimas) taps pagrindu sisteminiam praktiniam kokybės kultūros įgyvendinimui visose šalies mokyklose.
Siektini rodikliai – 180 finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų; 70 proc. finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų, kurių mokinių ugdymo pasiekimai pagerėjo.
Projekto įgyvendinimo trukmė – 2019-2022 m.
Projektui skirtos lėšos – 18.531.137,64 Eur.

https://www.smm.lt/web/lt/naujienos/kokybes-krepselis

Utenos Vyturių progimnazijos veiklos tobulinimo planas

 

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Pasinaudojus galimybe iš projekto gauti modernias mokymo(si) priemones, Utenos Vyturių progimnazijoje įrengta moderni pradinių klasių gamtos mokslų laboratorija, 1- 4 klasių pasaulio pažinimo ir 5-8 klasių biologijos, fizikos, chemijos pamokos organizuojamos naudojantis iš projekto gautomis šiuolaikiškomis mokymosi priemonėmis. Gamtos mokslų pamokose mokiniai praktiškai pritaiko žinias, atlieka bandymus, tyrimus, eksperimentuoja.

 

Apie projektą:
Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.
Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.
Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos.

Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos:
• Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas.
• Gamtos ir technologiniams mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas.
Parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose.
Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų.
Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)

 

Praktinės biologijos pamokos

Praktikos darbas. Alveolės modelio gaminimas
8b klasės mokiniai mokosi žmogaus kvėpavimo sistemą. Jie pagamino alveolės modelį.

Tema: Kaip apsisaugoti nuo užkečiamų ligų.
Projektinė pamoka. 5a klasės mokiniai gamino reklaminius bukletus.

Tema: maisto kelias.
5b klasės mokiniai pagamino stemplės ir skrandžio modelį.

Respublikinis projektas „Darom bangą“


Pristatymą sukūrė 6a klasės mokinys Ugnius Timofejevas. Jam talkino 6b klasės mokinys Karolis Streikus. Pristatymo šabloną parengė informatikos mokytoja Galina Šerlatienė
Pristatymas >>>

Projektui vadovauja mokytoja Valda Bikutė

Šiuolaikiškos mokymo priemonės

Utenos Vyturių progimnazija dalyvauja projekte, skirtame išbandyti šiuolaikines mokymo ir mokymosi technologijas. Šiandien sulaukėme įrangos, dabar laukiame mokymų, o po mokymų įranga bus naudojama pamokose.

Muzikos mokytojas, Robotikos būrelio vadovas Linas Vaitiekėnas

 

Respublikinis gamtamokslinis projektas

6a klasės mokiniai atlieka praktikos darbą. Pamokos tema: „Jėga“. Pamoką veda fizikos mokytoja Rasa Datkūnienė


5a klasės mokiniai atlieka praktikos darbą. Pamokos tema: „Elodėjos lapo stebėjimas pro mikroskopą“. Pamoką veda biologijos mokytoja Valda Bikutė

Inovatyvios gamtos pamokos


Tema: Orų prognozė. Ją pristatė 5a klasės mokiniai.

Tema: Augalai barometrai. Juos pristatė 5a klasės mokiniai.

Biologijos mokytoja Valda Bikutė

 

Respublikinis projektas „Pagrindinio ugdymo 5–8 klasių mokinių
esminių kompetencijų ugdymas“

Pagrindinis projekto tikslas kurti gamtamokslinį pasaulėvaizdį, remiantis mokymosi tyrinėjant prieiga (mokomaisiais tyrimais). Projektas orientuotas į tikrovės reiškinių pažinimą, skirtas motyvuoti mokinius stebėti, analizuoti ir modeliuoti gamtos reiškinius, skatinti gamtos mokslais grindžiamą techninę kūrybą.
Pamokų akimirkos:

Pamokos tema: Ištekliai
Susipažinome su gamtiniais, žmogiškaisiais ir kapitalo ištekliais. Atidarėme „Vardinių kortelių fabriką“

Pamokos tema: Tirpalai.
Mokiniai gamino sotų ir nesotų tirpalus.

Pamokos tema: Tirpalų rūšys.
Mokėmės skirti tris tirpalų grupes: rūgščiuosius šarminius ir neutralius. Susipažinome su indikatoriais. Pamokos turinį susiejome su dantų priežiūra.

Pamokos tema: Medžiagų panaudojimas gamybos cikle – nuo žaliavų iki produkto.
Mokiniai atliko gamtamokslinį tyrimą ir aptarė pokyčių įgyvendinimą. Grupėse atliko veiklas „Pasigaminkime kartu sveiką patiekalą“ .

Projekto koordinatorė biologijos mokytoja Valda Bikutė

 

  

Projektas „KŪRYBIŠKUMO ERDVĖ“

IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMAS
PROJEKTAS NR. 08.6.1-ESFA-V-911-20-0009
„KŪRYBIŠKUMO ERDVĖ“

Projekte „Kūrybiškumo erdvė“ dalyvauja trys Utenos miesto įstaigos: Utenos švietimo centras (pareiškėjas), Utenos rajono savivaldybės administracija ir Neformalaus ugdymo centras.
Projekto tikslas – mažinti socialinę atskirtį skatinant Utenos miesto bendruomenės įsitraukimą per savanorystę į projekto sociokultūrines paslaugas ugdančias socialinės rizikos vaikų ir jaunimo kūrybiškumą.
Projekto tikslinė grupė – socialinę atskirtį patiriantys vaikai ir jaunimas.

Siekiant sumažinti tikslinės grupės socialinę atskirtį, ES struktūrinių fondų pagalba projekto metu, įsigijus reikiamos įrangos bei edukacinių priemonių, būtų vykdomos įvairios sociokultūrinės veiklos (renginiai, šešios 3 dienų trukmės kūrybinės stovyklos, interaktyvaus klubo, muzikinio klubo veiklos ir kūrybiškumo klubo veiklos, šešios pažintinės išvykos), skatinančios tikslinės grupės dalyvių kūrybiškumą, domėjimąsi technologijomis, inžinerija, ugdančios saviraišką. ES lėšos būtų panaudotos dvidešimčiai savanorių, kurie padės teikti sociokultūrines paslaugas socialinę atskirtį patiriantiems vaikams ir jaunimui, apmokymui. Parengti savanoriai bendradarbiaudami padės įgyvendinti Utenos mieste vykdomas projektines veiklas. Suburtas savanorių tinklas bei sukaupta jų patirtis padės plėtoti kitus mieste vykdomus projektus bei užtikrinti jų tęstinumą.
Vykdant projektą bendrųjų įgūdžių mokymuose dalyvaujantys savanorių, įgiję pedagoginių ir psichologinių žinių, talkina įvairiose projekte numatytose veiklose: 2019 metų balandžio 24-26 dienomis (per mokinių pavasario atostogas) 1-5 klasių mokinių, patiriančių vienokią ar kitokią socialinę atskirtį, grupėms buvo organizuotos dvi trijų dienų stovyklėlės, kuriose dalyvavo per trisdešimt vaikų (filmas apie stovyklos akimirkas https://youtu.be/7yZWPYfOkxA), gegužės 14 d. ir 16 d. vaikams ir jaunimui buvo suorganizuotos išvykos į Kauną ir Vilnių, perkama įranga ir priemonės Utenos Vyturių progimnazijos patalpose pradėsiantiems veikti trims vaikų užimtumo klubams: interaktyviam, muzikiniam ir kūrybiškumo. Rugsėjo mėnesį klubų vadovai projekto savanoriams pristatys klubuose esančias priemones bei apmokys juos dirbti klubuose. Spalio mėnesį vyks klubų pristatymai vietos bendruomenei. Lapkričio-birželio mėnesiais klubai veiks du kartus per mėnesį.

Ramunė Sabaliauskienė
Utenos švietimo centro metodininkė, Utenos Vyturių progimnazijos anglų kalbos mokytoja