Projektas „KOKYBĖS KREPŠELIS“
- 2020-01-01
- Peržiūros: 1271
„Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001
Projektas „KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.
Projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose.
Projekto veiklų aprašymas
Siekiant įdiegti duomenimis grįstą kokybės kultūrą (kokybės samprata – vertinimas – tobulinimas) planuojama kryptingai dirbti su mokyklų steigėjais – savivaldybėmis ir 180 bendrojo ugdymo mokyklų, atrinktų į dvi tikslines grupes pagal Geros mokyklos koncepcijos nuostatas.
Mokyklų veiklos tobulinimas bus vykdomas nuosekliai, t. y.:
• atliekamas visų mokyklų išorinis vertinimas;
• remiantis mokyklų ir savivaldybių turimais statistiniais, mokinių pasiekimų rezultatų, išorinio vertinimo ataskaitų ir kitais duomenimis rengiami mokyklų veiklos tobulinimo planai (toliau MVT planai), kurie derinami su steigėju ir Nacionaline švietimo agentūra bei tvirtinami mokyklų vadovų. Vadovaujantis projekto tvarkos aprašu, MOKYKLOMS skiriamos tikslinės projekto lėšos MVT planams įgyvendinti;
• skyrus lėšas, vykdoma suplanuotų veiklų įgyvendinimo stebėsena ir padarytos pažangos vertinimas kiekvienoje mokykloje. Pažangos vertinimas bus vykdomas po dvejų metų, pasibaigus MVT planų įgyvendinimui.
• Tikimasi, kad įgyvendintos projekto veiklos (išorinis vertinimas, pagalba mokyklų veiklos tobulinimui ir jų daromos pažangos vertinimas) taps pagrindu sisteminiam praktiniam kokybės kultūros įgyvendinimui visose šalies mokyklose.
Siektini rodikliai – 180 finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų; 70 proc. finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų, kurių mokinių ugdymo pasiekimai pagerėjo.
Projekto įgyvendinimo trukmė – 2019-2022 m.
Projektui skirtos lėšos – 18.531.137,64 Eur.
https://www.nsa.smm.lt/projektai/ugdymo-projektai/projektas-kokybes-krepselis/
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS KOKYBĖS KREPŠELIO PROJEKTO VEIKLOS TOBULINIMO PLANAS
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS KOKYBĖS KREPŠELIO PROJEKTO VEIKLOS TOBULINIMO PLANO PATIKSLINIMAS
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS TOBULINIMO ATASKAITA (už pirmuosius veiklos tobulinimo metus)
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS TOBULINIMO ATASKAITA (galutinė projekto ataskaita)
UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJOS VEIKLOS PAKARTOTINIO RIZIKOS IŠORINIO VERTINIMO ATASKAITA
PROJEKTO KOKYBĖS KREPŠELIS SĖKMĖS ISTORIJA. UTENOS VYTURIŲ PROGIMNAZIJA
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 1
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 2
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 3
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 4
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 5
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 6
KOKYBĖS KREPŠELIO TARPINĖ ATASKAITA NR. 7
„Kokybės krepšelis“ Utenos Vyturių progimnazijos mokiniams suteikė naujų galimybių
Šaltinis: Utenos apskrities žinios
„iMO Learn“ kubų patirtis
Ar žinojote, kad jeigu moksleiviai prieš pat matematikos kontrolinį atliks fizinius judėjimo pratimus, kontrolinio rezultatai bus geresni?
Tai yra visiškai tikras faktas.
Hipotezė, kad trumpos fizinės pertraukėlės gerina susikaupimą ir skatina geriau sutelkti dėmesį, pagrįsta jau 2009-aisiais.
Tai įrodė Harvardo medicinos mokyklos psichiatrijos profesoriaus John J. Ratey ir žurnalo „Popular Science and Outside“ redaktoriaus Eric Hagerman atliktas tyrimas apie judėjimo įtaką mokymuisi.
Šią hipotezę gali patvirtinti ir ne vienos Lietuvos mokyklos praktikai!
Štai Utenos Vyturių progimnazijoje interaktyvi ir judesį skatinanti priemonė „iMO LEARN“ naudojama jau gerokai ilgiau nei vienerius metus. Tai — interaktyvūs kubai ir kartu priemonė, kurios pagalba sukuriamas unikalus ir revoliucinis mokymo bei mokymosi būdas. Ši priemonė paįvairina ugdymą, daro jį patrauklesniu moksleiviui bei gerina mokymosi rezultatus.
Skaityti daugiau...