TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

Paskelbimo data Peržiūros: 1318

Eu next GenerationEUNaujos kartos LT

2. TŪM II FB paveikslėlisProjekto Nr. 10-012-P-0001
Projekto trukmė: 2024 m. sausio 31 d. – 2026 m. balandžio 30 d.
Projekto finansavimo suma – 2 450 950,09 Eur.
Tinkamų finansuoti lėšų suma – 2 499 969, 09 Eur.


Projekto aprašymas

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ tikslas – projekte dalyvaujančiose Lietuvos savivaldybėse sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo(si) sąlygas mokinių pasiekimų atotrūkiams mažinti. Šiuo projektu įgyvendinama dalis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos: vykdomos veiklos 36 Lietuvos savivaldybėse (II srautas).

Projekto veiklos:
1) mokyklų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų kompetencijų stiprinimas;
2) infrastruktūros kūrimas, plėtra ir atnaujinimas;
3) mokyklų veiklos tobulinimas keturiose srityse: lyderystė veikiant, įtraukusis ugdymas, kultūrinis ugdymas, STEAM ugdymas;
4) konsultavimas, rekomendacijų ir analizių rengimas;
5) projekto veiklų sklaida (viešinimo ir komunikacijos veiklos). Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.

Projekto tikslinės grupės - bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojai, jų vadovai, mokiniai ir mokyklų bendruomenės.

Utenos Vyturių progimnazija yra projekto mokykla ir įgyvendina 1-3 punkte numatytas veiklas:
Universalaus dizaino mokymuisi prieigos taikymo mokytojų ir vadovų gebėjimų stiprinimas, Aplinkos pritaikymas priemonės UDM prieigos diegimui (Sensorinio kambario įrangos įsigijimas, interaktyvios judėjimą skatinančios mokymo priemonės įsigijimas, vaikų ir mokinių poilsio erdvių pritaikymas UDM prieigos diegimui), kultūrinio ugdymo veiklų plėtojimas, garso įrašų studijos įrangos įsigijimas, STEAM priemonių įsigijimas ir kabinetų pritaikymas UDM prieigos diegimui, Skaitmeninių matematikos mokymosi priemonių įsigijimas ir pritaikymas matematikos pamokoms, gerosios patirties stažuotės ir sklaida, kultūrinio ugdymo programos „Skaitmeninės muzikos kūrimas“ vykdymas, tarpmokykliniai renginiai, mokyklų, taikančių UDM, gerosios patirties renginiai.

Europos socialinio fondo agentūra yra projekto vykdytoja, kuri įgyvendina konsultavimo, rekomendacijų ir analizių rengimo bei komunikacijos veiklas (įvardintas 4-5 punkte).

Siekiami rezultatai

1) Sumažėję mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projekte dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų.
2) Padidėjusi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
3) Padidėjusi PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
4) Sumažėjusi bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis;
5) Padidėjęs vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose;
6) Padidėjusi ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procese dalyvaujančių 3–5 metų amžiaus vaikų dalis.
7) Padidėjusi pareigybės dalis, tenkanti vienam pedagoginiam darbuotojui.
8) Išaugusi neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis.
9) Padidėjęs švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius.
10) Išaugusi pilną švietimo pagalbą pagal Pedagoginės psichologinės tarnybos rekomendacijas gaunančių mokinių dalis per mokslo metus
11) Didesnė mokytojų, kartą per mokslo metus dalyvaujančių praktinėse gerosios patirties sklaidos veiklose, dalis.
12) Išaugusi bendrojo ugdymo mokyklų mokinių kartą per metus dalyvavusių ilgalaikiuose tarpmokykliniuose kultūriniuose projektuose dalis.
13) Didesnė dalis 3-4, 7-8 ir I-II gimnazijų klasių mokinių, įvykdžiusių per mokslo metus bent vieną STEAM projektą.

-----

NAUJIENOS

2024.04.02 d. Kvalifikacijos tobulinimo programa „Vietos kultūros identiteto įtraukimas į mokyklos ugdymo turinio kūrimą“

2024.03.27 d. Kūrybinės dirbtuvės „Įkvėpti. Įgalinti. Pakylėti“

2023.11.17-18 d. Pasaulinė lyderystės konferencija