TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Mokomės kitaip

Parašyta 2023-03-02 Peržiūros: 73

Ar gali būti linksma mokytis? Kas sieja anglų, lietuvių kalbą ir muziką? Ar mokytis galima tik klasėje?

Į šiuos klausimus 5b klasės mokiniai bandė atsakyti integruotose anglų, lietuvių ir muzikos pamokose. Anglų kalbos pamokose aktyviai rinkome informaciją apie Vytautą Kernagį - garsų įvairių žanrų muzikos kūrėją ir atlikėją, domėjomės jo asmenybe, gyvenamojo laikotarpio ženklais, susipažinome su muzikinėmis grupėmis, minimomis V. Kernagio dainoje. Buvome aktyvūs ir sukūrėme nuotaikingą koliažą. Angliškai skaitydami žymaus kūrėjo dainos tekstą, atkreipėme dėmesį į kalbos vartojimo galimybes. Lietuvių kalbos pamokose praktiškai išbandėme kalbos padargų veiklą, tardami greitakalbių žodžius, o tekstų su jomis taip pat radome V. Kernagio kūryboje. Bibliotekos skaitykloje dalyvavome greitakalbių konkurse, diskutavome, kodėl jos kuriamos ir sakomos, kam jos reikalingos. Įtaigus bibliotekininkės žodis daugelį paskatino plačiau pasidomėti smulkiąja tautosaka. Nuotaikingai nuskambėjo V.Kernagio dainos tekstas anglų kalba muzikos pamokoje. Joje taip pat diskutavome, ar dainoje iškelta problema vis dar aktuali šiais laikais.