TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Integruotos pamokos apie Lietuvą

Parašyta 2021-04-01 Peržiūros: 485

3b klasės mokiniai per integruotas pasaulio pažinimo, lietuvių kalbos, matematikos, dailės ir technologijų pamokas buvo užburti ir apipinti žodžiu „Lietuva“.

Vaikai aktyviai dalyvavo įvairiose veiklose, susitikimuose, konkursuose, atliko užduotis:

 gilinosi į Lietuvos valstybės istoriją,
 aplankė J. Basanavičiaus paminklą,
 rašė laišką Lietuvai,
 namų bibliotekoje ieškojo knygų apie Lietuvą, jas skaitė,
 nurašė patarles ir priežodžius, eilėraščius apie Lietuvos gamtą ir jos grožį,
 sužinojo apie tautodailę, senovinius amatus, „dalyvavo“ mugėse.
 stebėjo, kaip tautodailininkai riša sodus, o tada pabandė surišti kokteilių šiaudelius.
 dalyvavo konkurse „Aš noriu išlikti“ – iš molio, plastilino lipdė gyvūnus, paukščius, kuriems gresia pavojus išnykti,
 dalyvavo Utenos kraštotyros muziejaus organizuotame vaikų piešinių konkurse „Žydinti Lietuva“ – sužinojo apie garsią vaistininkę, gamtos mokslų daktarę, žolininkę Eugeniją Šimkūnaitę,
 dalyvavo susitikime su Jūrų muziejaus edukologe B. Butkute, kuri papasakojo kaip galima išgelbėti ruoniuką, išmestą į jūros krantą,
 dalyvavo susitikime su vaikų žurnalo „Lututė“ redaktore I. Oranskyte, kuri vaikus sudomino pasakojimu apie Lietuvos paukščius ir žvėris ir paskatino skaityti šį žurnalą,
 prisiminė, kaip reikia elgtis gamtoje, kaip užgesinti laužavietę, kur dėti surinktas šiukšles, kaip jas rūšiuoti,
 padarė paukšteliams lesyklėlių, inkilėlių,
 vaikai mokėsi apie „Čepkelių raistą“ ir jos augalus bei gyvūnus, stebėdami regioną ir visą Lietuvą naudodamiesi medžiaga „Lietuva iš paukščio skrydžio“.
Vaikai džiaugėsi gamta ir jos grožiu, fiksavo ją nuotraukose. Į klausimą „Kaip tu myli Lietuvą?“ atsakė – rūpinuosi gamta, jos turtais. Dalyvaudami įvairiose veiklose vaikai įsitikino, kad padovanoti dovaną Lietuvai – galima ne tik per valstybines šventes, bet kiekvieną dieną.

Pradinio ugdymo mokytoja Loreta Januškevičienė