TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Universalus mokymosi dizainas ir morfologijos taisyklės

Parašyta 2020-11-27 Peržiūros: 228

2020 m. lapkričio mėn. 27 d. 8a klasės mokiniai dalyvavo lietuvių kalbos pamokoje, kurios metu buvo taikomos universalaus mokymosi dizaino strategijos. Kadangi morfologijos taisyklių mokymasis nėra pati džiaugsmingiausia veikla paaugliams, interesų sužadinimui pasitarnavo jau pats pamokos temos įvardijimas: „Teorija, brolau, sausa šaka, užtat gyvenimo vaisingas medis žydi“. Išsamiau paaiškinus žymaus vokiečių poeto citatą, pasidarė lengviau tinkamai siekti tikslo – morfologijos teorijos išmanymo. Mokiniams buvo pateiktos 25 taisyklės. Jie galėjo pasirinkti sau patinkančią ir atlikti vieną kūrybinį darbą: sukurti dvieilį, ketureilį, kalambūrą arba trumpą žaismingą pasakojimą, kurio herojai kalbos dalys ir jų požymiai. Po dešimties minučių vyko darbų pristatymas. Tapo aišku, kad kūrybingumas suaktyvina turimas bazines žinias. Pamokos pabaigoje mokiniai gavo mokymosi lygį atitinkančias namų darbų užduotis. Refleksija buvo atlikta panaudojus „Reflectus“ programėlę.

Lietuvių kalbos mokytoja Jolanta Snieganė