TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Integruotų projektų pristatymas

Parašyta 2020-06-16 Peržiūros: 386

Paskutinę mokslo metų savaitę 6a kl. mokiniai pristatė integruotus lietuvių kalbos, rusų kalbos ir dorinio ugdymo baigiamuosius darbus.
Šeštokai patys pasirinko projektinio darbo temas ir motyvus, susiejančius mokymosi dalykus.
Klausėmės, stebėjome ir stebėjomės prisodrintais apmąstymų, vaizdų, patirčių darbais. Džiaugėmės šeštokų bendradarbiavimu, troškimu dalintis ir draugiškumu!
Pateikiame keletą grįžtamojo ryšio – refleksijos minčių apie šių projektų rengimą ir jų pristatymą.
Ugnius: „Truputį jaučiau jaudulį, išmokau panaudoti savo ankstesnius darbus. Įgavau pasitikėjimo savimi ir kantrybės“.
Austėja M.: „Atlikdama šį darbą, atradau savyje kitokių, nejaustų emocijų. Dariau ne vieną dieną, todėl emocijos keisdavosi, priklausė nuo nuotaikos. Pristatydama darbą, pasisėmiau kūrybinės patirties, taip pat ir klausant kilo minčių: „O, kaip įdomiai sugalvojo, nebūčiau sugalvojusi“.
Austėja L.: „Pasirinkusi temą savo darbui, pirmiausia jaudinausi, ką parašyti. Bet kai pradėjau kurti darbą, įsijaučiau, ir mintys plaukė viena po kitos“.
Patricija: „Taip, jaučiau vidinį jaudulį, kai teko pristatyti. Ačiū Jums, mokytojoms, kurios mums suteikėte drąsos, mokėte mus, skatinote, skyrėte daug pagalbos. Ir aš manau, tai ir yra vertybė. Nes be jūsų nebūtų tokių pasiekimų“.
Emilija: „Buvo labai daug skirtingų jausmų, ir baimės, ir džiaugsmo, buvo visko. Per pristatymą sakiau ne tą, ką buvau suplanavusi, tiesiog emocijos liejosi, bet labai gerai pavyko“.
Ugnė: „Visada žinojau, bet dar labiau įtvirtinau mintį, kad norint pasiekti daugiau, negu dabar – reikia dirbti. Asmeniškumas darbams suteikia labai daug – to anksčiau nežinojau“.
Nuoširdžiai dėkojame visiems mokiniams už įdėtas pastangas! Linkime nuotaikingų vasaros atostogų!

Mokytojos Virginija Gražienė, Ana Ovčinikova, Roma Jančauskienė