TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Būrelis „Kūrybinės dirbtuvės“

Published Date Hits: 861

Pavadinimas - „Kūrybinės dirbtuvės“
Vadovas – Aldona Sirutienė
Užsiėmimai skirti - 5-8 klasių mokiniams, 2 val. per savaitę
Užsiėmimai vyksta – penktadieniais 12.00-14.00 val.

Tikslas (-ai):
Supažindinti vaikus su menu kaip estetine ir technine vertybe, pažadinti kūrybos pradus. Sudaryti prielaidas mokiniams plėtoti technologinę kompetenciją, puoselėti vertybines nuostatas ir bendruosius technologinius gebėjimus, būtinus kiekvienam žmogui nuolat kintančioje sociokultūrinėje aplinkoje, išsiugdyti pozityvias nuostatas nuolatinei progresyvių technologijų kaitai.

Uždaviniai:
Planuodami bei organizuodami kūrybinę ir praktinę veiklą, mokės kūrybiškai, funkcionaliai, estetiškai, ekonomiškai projektuoti dirbinius;
Skatinti mokinių kūrybiškumą, lavinti meninį skonį, estetiškumo suvokimą (eksponuojant darbus mokykloje, dalyvaujant parodose).apibendrindami savo kūrybines idėjas ir praktinius darbus, įvertins rezultatus, įvairiomis formomis kūrybingai pateiks sukauptą medžiagą;
Suburti mokinius turiningam bendravimui ir bendradarbiavimui.

Siekiamas tikslas:
Mokiniai supažindinami su įvairia kūrybos technika, darbinės veiklos pradmenimis, įvairių medžiagų savybėmis, technologija, įrankiais, daiktų modeliavimo ir konstravimo pagrindais. Jaunesnių klasių mokinius vienodo darbo operacijos vargina ir greitai nusibosta, todėl būrelio darbas planuojamas taip, kad vaikai periodiškai naudoja tas pačias medžiagas, bet jau kituose dirbiniuose, darbo būdai nuolat kaitaliotųsi, o dirbiniai nebūtų labai sudėtingi, nereikalautų daug darbo, ypač būrelio veiklos pradžioje. Daug laiko skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems mokomosios temos pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Naudojamos įvairios antrinės žaliavos, taip pat detalių rinkiniai bei ruošiniai nereikalaujantys sudėtingo apdirbimo.