TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Penktokų adaptacija

Parašyta 2019-01-31 Peržiūros: 736

Sausio 30 d. mokykloje vyko penktokų adaptacijos aptarimas, kuriame socialinė pedagogė D. Bražėnienė, atlikusi penktokų adaptacijos tyrimą, pristatė jo rezultatus, akcentuodama mokinių savijautą mokykloje kaip vieną svarbiausių veiksnių, lemiančių mokinio mokymosi motyvaciją, jo elgesį, požiūrį į mokyklą kaip organizaciją. Penktose klasėse dėstantys mokytojai diskutavo kaip pirmąjį pusmetį penktų klasių mokiniams perėjus iš pradinės į dalykinę sistemą sekėsi mokytis, bendrauti ir bendradarbiauti. Posėdžio dalyviai kalbėjo koks svarbus yra lankstus ir įvairus mokymo organizavimas, mokinio ir mokytojo sąveika, mokyklos klimatas ir jo įtaka asmenybės formavimuisi. Jei mokykloje mokiniai jaučiasi mėgstami, suprasti, svarbūs, tada jie supranta savo vertę, noriai lanko mokyklą, gerėja jų mokymosi motyvacija, nuotaika.

R. Sabaliauskienė, anglų k. mokytoja, atsakinga už metodinių veiklų organizavimą
D. Bražėnienė, vaiko gerovės komisijos pirmininkė