Išvyka į Kernavę, Vilnių

Parašyta 14 Spalio 11 Peržiūros: 164

Susirinkome visi autobuse, kuris stovėjo prie mokyklos. Jo viduje sėdėjo septintokai ir aštuntokai. Autobusas pajudėjo link Kernavės. Jame visi kalbėjomės ir laukėm, kol pasieksim kelionės tikslą. Staiga pro langus pasirodė nepažystami pastatai, kita vieta... Juk tai Kernavė!

Autobusas mus išleido netoli muziejaus. Kai visi susirinkome prie jo, mokytojos paskirstė mokinius į dvi grupes: vieni septintokai ėjo su viena mokytoja į muziejų, o kiti septintokai ir aštuntokai ėjo su dviem mokytojom prie piliakalnių.
Mokytojos davė maždaug pusvalandį apeiti piliakalnius. Buvo labai įdomu užlipti ant jų ir pamatyti labai gražius vaizdus. Kai grįžome prie muziejaus, reikėjo palaukti kitos grupės, kol ji išeis iš muziejaus ir mes eisime apžiūrinėti eksponatų. Kai kita grupė išėjo, mes įėjome į muziejų ir pasikabinome striukes. Gidė mus nuvedė prie eksponatų ir pasakojo apie Kernavę, piliakalnius, visokiausius amatus, viduramžius, akmens amžiaus laikų žmones... Mums buvo labai įdomu. Kai baigėsi pasivaikščiojimas, mokytojos davė truputį laiko apeiti muziejų. Daugelis vaikų ėjo prie kompiuteriukų, kur galėjome pažaisti ir atlikti keletą testų iš to, ką gidė pasakojo.
Toliau važiavome link Vilniaus. Autobusas barškėjo nuo vaikų kalbų apie Kernavę. O mes jau Vilniuje! Turbūt daugelis taip pagalvojo. Važiavome į geležinkelio muziejų. Ten mums parodė filmuką apie žmones, kurie neatsargiai elgiasi ant traukinio bėgių. Toliau mums aprodė muziejų, kuriame buvo labai daug technikos. Taip pat galėjome pabandyti pasižymėti bilietėlį, taip kaip anksčiau žmonės žymėdavosi.
Paskutinė mūsų maršruto dalis buvo „Ozas". Ten žiūrėjome filmą. Kai grįžome namo, jau buvo vakaras. Ši kelionė daugumai tikrai patiko. Bent jau man labai.