TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

Seminaras „Klasės vadovas? Misija (ne)įmanoma“. Auklėtojas yra tas žmogus, kuris žodį patyčios gali pakeisti žodžiu pagarba.

Parašyta 2018-12-19 Peržiūros: 789

2018 metų gruodžio 14 d. Utenos Vyturių progimnazijoje vyko seminaras mokytojams labai aktualia tema „Klasės vadovas? Misija (ne)įmanoma“ Seminarą vedė Radviliškio Lizdeikos gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja ekspertė, išleidusi ne vieną auklėtinių kartą, Jurga Plukienė.
Seminare lektorė pristatė praktiškai išbandytus efektyvius darbo su auklėjamąja klase būdus, skatinančius aktyvią šiuolaikinio mokinio veiklą ugdymo įstaigoje, padedančius į mokyklos gyvenimą įtraukti tėvus, formuojančius jauno žmogaus vertybines nuostatas. Seminaro dalyviai susipažino su veiksmingais, praktiškai patikrintais tradiciniais ir inovatyviais darbo metodais, jų derinimo galimybėmis, mokėsi efektyviai taikyti juos, kad padėtų savo mokiniams produktyviai mokytis, kultūringai bendrauti ir bendradarbiauti, formuoti(s) vertybių sistemą.

Anglų kalbos mokytoja Ramunė Sabaliauskienė


Gyvenimas sparčiai kinta. Šiuolaikinis mokinys tampa modernaus pasaulio, užvaldyto IT ir gausybės informacijos šaltinių, dalimi. Tačiau svarbiausi dalykai nesikeičia: mokiniui reikia siekti išsilavinimo, tobulėti, rasti bendrą kalbą su bendraamžiais ir mokytojais, išmokti disciplinos, plėsti savo akiratį, bręsti kaip asmenybei. Per visus mokymosi metus mokinį lydi klasės auklėtojas. Šiandien būti klasės auklėtoju nėra lengva. Nuo jo požiūrio į savo darbą, profesionalumo ir kompetencijos, nuolatinio noro tobulėti daugeliu atveju priklauso auklėtinio sėkmė, gyvenimo ugdymo įstaigoje kokybė. Šiuolaikiniam mokiniui, kaip ir visų laikų paaugliui, visų pirma reikia supratimo, pagalbos, meilės. Ne tik specialioji literatūra, bet daugelis gyvenimiškų situacijų, beveik kiekviena perskaityta knyga gali padėti formuojant asmenybę. Tik reikia išmonės. Auklėtojas yra tas žmogus, kuris žodį patyčios gali pakeisti žodžiu pagarba, jis dažnai lemia, ar tėvai iš tolo vengs mokyklos, ar kiek įmanoma aktyviau įsitrauks į gimnazijos gyvenimą.