Vyturių progimnazijos mokytojai tarptautinėje ERASMUS + KA2 suaugusiųjų strateginių partnerysčių projekto „LEADING TO LEARN TOGETHER“ sklaidos konferencijoje

Parašyta 18 Spalio 08 Peržiūros: 68

https://photos.google.com/share/AF1QipPNS01782-NP9GX1f2_UchYaO5ejQTqosUu889cOLTPwNLHvlrJqhWm7h-0S7eC6Q?key=WEhrV1cyVTRHNVdPUl9aTlpsb

2018 metų spalio 3 d. Rygos mieste, Latvijoje, vyko ERASMUS + KA2 suaugusiųjų strateginių partnerysčių projekto „Leading to Learn Together“ koordinatorių susitikimas. Jame dalyvavo Utenos švietimo centro metodininkės Ramunė Sabaliauskienė ir Ramunė Dasevičienė. Susitikime buvo aptartos projekte vykdytos veiklos, per dvejus projekto metus pasiekti rezultatai bei jų sklaidos būdai ir intensyvumas.
Spalio 4-5 dienomis vyko tarptautinė projekto sklaidos konferencija, kurioje dalyvavo 100 dalyvių iš penkių Europos šalių. Į konferenciją vyko 14 Utenos ir Molėtų švietimo įstaigų, dalyvavusių projekte, įstaigų vadovų ir pedagogų. Utenos Vyturių progimnaziją konferencijoje atstovavo E. Ramelienė, J. Paukštytė, D. Slavinskienė ir R. Sabaliauskienė. Konferencijoje buvo pristatytas projekto metu sukurtas elektroninis leidinys anglų ir partnerių dalyvių kalbomis, kuriame aprašytos švietimo įstaigų gerosios patirtys, surinktos ir apibendrintos lankantis 60-yje Lenkijos, Jungtinės Karalystės, Latvijos, Estijos ir Lietuvos švietimo įstaigų.

Utenos švietimo centro metodininkė Ramunė Sabaliauskienė


Pirmąją konferencijos dieną buvo analizuojami leidinyje pateikti gerųjų praktikų pavyzdžiai, taip pat kiekvienos šalies projekto koordinatoriai skaitė pranešimus projekto temomis. Rygos švietimo centro atstovė kalbėjo apie pagalbą mokykloms kaip nuolat besimokančioms organizacijoms („Supporting schools as learning Organisations“), Tartu universiteto prof. Hasso Kukemelk pasisakė apie lyderystės vaidmenį darbuotojų profesiniam tobulėjimui („The Role of School Leadership in Staff Professional Development“), Marta Margiel, atstovaujanti EDU-RES fondą, Lenkija, kalbėjo apie bendradarbiavimo tarp mokyklų ir kito profilio institucijų būdus ir abipusę naudą („Collaboration between schools and other institutions“), Ventspilio švietimo tarybos atstovė Inga Pavula dalinosi mokyklų ir mokytojų konsultavimo patirtimis („Supporting Teachers through Consultancy“), Utenos švietimo centro atstovė Ramunė Sabaliauskienė skaitė pranešimą apie kolegiškumą ir jo įtaką profesiniam augimui („Collegiality and its Role in Teacher Professional Development“), Kevin Paynes, Leeds miesto savivaldybės atstovas, UK, pristatė mokymo ir mokymosi monitoringo bei vertinimo patirtis („Effective Monitoring and Evaluation of Teaching and Learning“).
Antrąją konferencijos dieną dalyviai lankėsi įvairiose verslo įmonėse, kur su įmonės atstovais kalbėjo apie aktualiausias kvalifikacijos kėlimo sritis, būdus ir kvalifikacijos intensyvumą, Buvo lyginamas kvalifikacijos kėlimo pobūdis, panašumai ir skirtumai švietime ir versle, diskutuojama apie skirtingų įstaigų bendradarbiavimo svarbą.
Konferencijos data sutapo su Tarptautinės mokytojų dienos minėjimo data, tad išsiskirstydami dalyviai pajuokavo, jog šią mokytojo dieną jie prisimins ilgai, nes įgijo naujų žinių, patirčių, sutiko daug pozityvių, pasiruošusių dalintis savo patirtimis žmonių, užmezgė tarptautinių kontaktų ateities projektams.