TŪM

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

crop 535x217 tum horizontaluslt 00 fichier de reproduction next generation eu posNaujos kartos LT 

Dirbame su Lions Quest

Lions Quest

UNIVERSALUS MOKYMO(SI) DIZAINAS

 

Projektas „MOKYKLŲ APRŪPINIMAS GAMTOS IR TECHNOLOGINIŲ MOKSLŲ PRIEMONĖMIS“


Mokyklu aprupinimas priemonem

 Projektas „Kokybės krepšelis“

Kuriame Lietuvos ateitį 2014 2020

Erasmus+ LELETO leidinys

Nuorodos

 

 

 

 

 

 

logo text 1080 

 Pilietiškumo mokykla LOGO

smm

Utenos jaunimo1

UVSB

Svietimo centras

Emokykla 

LM

NSA 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nuo 2015-01-01

×

Klaida

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but 2016_naujienos/2016-03-24_auginkime_vieni_kitus is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

Auginkime vieni kitus

Parašyta 2016-03-25 Peržiūros: 787

2016 metai – bendruomenių metai. Jiems neliko abejinga Vyturių progimnazija. Siekiant stiprinti Utenos rajono pedagogų ir ikimokyklinių įstaigų specialistų tarpusavio bendradarbiavimą ir dialogą, jau 2015 m. rudenį progimnazijos pradinių klasių mokytojos, talkinant mokyklos administracijai, parašė Utenos Vyturių progimnazijos bendradarbiavimo su ikimokyklinėmis įstaigomis veiklos planą 2015/2016 m. m. „Auginkime vieni kitus“. Čia buvo suplanuota bendra mokyklos pedagogų ir ikimokyklinių įstaigų veikla pusei metų, kiekvieną mėnesį ugdant ikimokyklinukus įvairiose srityse.

Pradinio ugdymo mokytoja Diana Jurgelevičienė

{gallery}2016_naujienos/2016-03-24_auginkime_vieni_kitus{/gallery}

Darželinukai dalyvavo linksmosiose anglų kalbos pamokėlėse, dorinio ugdymo užsiėmimuose, muzikinėse pamokėlėse, pamokėlėse prie kompiuterių, atliko ekologinę tiriamąją veiklą ir t.t. Buvo sudarytos sąlygos priešmokyklinio ugdymo vaikams pakeisti ugdymo(si) erdves. Pradinių klasių mokytojos lankėsi ir ikimokyklinėse įstaigose su įvairiomis programėlėmis. Į projektinę veiklą buvo įtraukti ir ikimokyklinukų tėveliai. Jie buvo pakviesti į atviras pamokas, kuriose buvo demonstruojami nauji mokymo metodai.
Neužmirštos ir ikimokyklinių įstaigų auklėtojos bei vadovai. Jiems suorganizuota metodinė veikla: „Smart lentos panaudojimas ugdymo procese“. Šiltas, betarpiškas bendravimas, bendra įvairiapusė veikla sustiprino bendruomenės narių ryšius, suaktyvino ugdymo(si) metodus, atitinkančius vaikų amžių, interesus ir galimybes. Su pradinių klasių mokytojomis projekte aktyviai dalyvavo ir vyresnių klasių mokytojai.
Mes mokėmės ir auginome vieni kitus, o šiandien džiaugiamės bendrais veiklos rezultatais.

{bacbutton}